Click pentru mai multe produse
N-au fost gasite produse.

Service si Garantie

RAM BUSINESS CORNER SRL respecta drepturile oferite prin lege consumatorului, acestea nefiind afectate prin garantia oferita.

Garantia produselor de folosinta indelungata este de minim 2 Ani conform legii existente in Romania.

 

 Garantia este exclusa in cazurile in care lipsa de conformitate rezulta din:

  •  1. Au fost efectuate modificări sau adaptări neprevăzute sau neautorizate de Constructor sau au fost realizate fără respectarea recomandărilor tehnice ale acestuia;
  • 2. Neprezentarea certificatului de garanţie, ştampilat şi cu rubricile completate, atunci când se solicită o reparaţie în garanţie;
  • 3. Defecţiunea se datorează neglijenţei utilizatorului sau nerespectării recomandărilor din ghidul de utilizare şi întreţinere;
  • 4. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare sau în alte broşuri cu norme de operare editate de către producatori şi de către cumpărătorul care a luat la cunoştinţă;
  • 5. Constatarea de specialiştii autorizaţi de către firma RAM BUSINESS CORNER SRL si partenerii acesteia a faptului că defectul reclamat se datorează utilizatorului. Produsul prezintă defecţiuni cauzate de necunoaştere, omitere, neglijenţă sau accident;
  • 6. Încredinţarea produsului spre utilizare persoanelor minore, persoanelor cu handicap sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de funcţionare, utilizare şi manipulare al utilajului;
  • 7. Încredinţarea utilajului spre a fi reparat altor persoane sau firme neautorizate;
  • 8. Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat. Deteriorări sau modificări care afectează modul de funcţionare al utilajului, performanţa şi durabilitatea sa;
  • 9. Utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare, performanţele şi durabilitatea acestuia;
  • 10. Uzură normală, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garanţiei.
  • 11. Nerespectarea de către compărător / beneficiar a instrucţiunilor de instalare, punere în funcţiune, utilizare, intreţinere, manipulare, transport şi depozitare, precum şi a domeniului de utilizare, cuprinse în documentaţia ce însoţeşte produsul la cumpărare (suprasolicitarea, neefectuarea la timp a operaţiilor de întreţinere, utilizarea în medii necorespunzătoare care nu sunt conforme cu indicaţiile date de producător;
  • 12. Utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decât cel pentru care a fost conceput (utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionarea motoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire.
  • 13. Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator.
  • 14. Aplicarea unor modificări neautorizate de producător / importator:
  • a) Modificarea, ştergerea sau înlocuirea seriilor produsului;
  • b) Acţionarea asupra reglajelor fixate de producător;
  • c) Schimbarea performanţelor produsului;
  • e) Utilizarea unor cabluri de alimentare secţionate sau înădite;
  • f) Eliminarea sau neutilizarea sistemelor de protecţie din dotarea produselor.
  • 15. Intervenţia asupra produsului de către persoane sau unităţi service neautorizate de SC RAM BUSINESS CORNER SRL sau a partenerilor nostri.
  • 16. Pierderea sau distrugerea certificatului de garanţie sau a facturii de cumpărare. Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos din garanţie.

Solutionarea garantiilor dureaza 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului de catre unitatea service. Produsele post garantie, vor fi solutionate intr-un termen mai lung, in functie de fiecare unitate service, pentru ca se prioritizeaza produsele in garantie. 

In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la RAM BUSINESS CORNER pentru a fi redirectionat catre unitatile service ale furnizorilor va rugam sa accesati si sa completati formularul de mai jos:

Formular Pentru Sevice

Plata transportului va fi suportata de catre client. 

Dupa completarea formularului, veti fi contactat in termen de maxim 3 zile de catre operatorul nostru pentru a va inregistrarea ridicarea coletului.

Va rugam sa pregatiti produsul pentru trimiterea prin curier catre unitatea service in felul urmator:

  •        Curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
  •        Ambalati produsul intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
  •        Adaugati o copie dupa factura si garantie in pachet.

Contacteaza unitatea service prin numarul de telefon oferit in lista de unitati service, sau suna la call center-ul central pentru a oferi informatii despre produs.

  • Operatiunile de service in perioada de garantie nu includ : 

cheltuielile de expediere de la client la centrul de service si inapoi ;                                                       

Daca service-ul constata ca produsele sunt deteriorate sau modificate de catre client, clientul se obliga sa achite contravalorea serviciului de constatare cat si reparatiile in cazul in care este de acord cu acestea.

Produsele cu motoare termice marca Micul Fermier pot fi predate in urmatoarele puncte service:

NR NUME SERVICE TELEFON EMAIL ADRESA
1 SC. ALTISAN SERVICE TEAM SRL 773962622 alexcuza2001@yahoo.com  Ors. Targu-Mures ,Str. Piata Bolyai, nr.9, ap.2
2 SC. AVAGOSEN SERVICE SRL 761273134 avagosenservice16@gmail.com Jud.Vrancea, ors. Focsani, str.Marasesti,nr 76
3 SC. BAGS CAR SRL 350420514 contact@bagscar.ro Ors. Ramnicu Valcea, Str.Virgiliu, |Nr. 7.
4 SC. CASROM SRL 731762691 casrom@gmail.com Jud. Dolj, Ors.Filiasi,BD.Racoteanu, nr.163A
5 SC. CHIVU MIRCEA SRL 751566502 scai_fast@yahoo.com  jud.Salaj, ors Zalau, str.Sarmas, nr 56
6 SC. CONSTRUZIONI EDILCOM SRL 769295765 bv_ecc@yahoo.com Jud. Brasov, Ors.Harseni, nr 171
7 SC. CRIBOTEHNICA TG. SRL 730779758 cribotehnic@yahoo.com Oras.Targoviste, str. Calea Campulung, Nr.92.
8 SC. HIBRID SRL 723278875 Ghiorghemihai@hibridromania.ro/ hibrid@hibridromania.ro Jud.Dambovita, Ors.Targoviste,Str. Calea Ploiesti, nr 19
9 SC. JEAN APIS SRL  761687741 jeanapis@yahoo.com  Jud.Gorj,ors.Targu jiu,Str.Alea Teilor,Bl.16,Sc.1, et.2,ap.12
10 SC. LA ION SRL-D 748311354 r.mariusionut@yahoo.com  Jud.Iasi, Str.Stupinelor, nr.29, cartierul.Tomesti.    
11 SC. MMR SERV TOOLS SRL-D 757379194 rares_moldo@yahoo.com  Ors.Beclean, str Mihail Kogalnceanu, nr.36
12 SC. MOSTOLES SRL 762941611 service.mostoles@yahoo.ro Oras.Craiova, jud.Dolj, str.Braila, nr. 31
13 SC. NEDEIRA TELESAT SRL 753103754 tehnic.nedeira@gmail.com  Ors.Campina str. M.Kogalniceanu, nr.15
14 SC. PIATETA SRL  (40)262 277 266 piateta@yahoo.com  Oras. Baia Mare, str.Pasunii, nr.1,2.
15 SC. ROCK GARDEN. SRL  744870373 rockgarden.garden@gmail.com Jud. Timis,Ors.Timisoara str. Closca, nr.21
16 SC. SOMANTO SERV SRL 740189549 samautoserv@yahoo.com Oras.Cluj Napoca, str.Giordon Bruna, nr 12.
17 SC. TOTAL TOOLS & SERVICE ENTERPRISE SRL 733149662 cristian.chivu@totalutilaje.ro Oras.Ploiesti, str.Postei, nr,49
18 SC. VALAHIA EXIM SRL 742778108 valahia2011@gmail.com Oras.Bistrita, str.Infratirii, nr.11 A
19 SC. PRIMUS VEST SRL 0758948456 PRIMUSVEST@YAHOO.COM   judetul Bihor, orasul ORADEA, str Traian Blazovovici nr 5
20 SC. EUROTEHNIC SRL 0727743214 ADRIANHRISCU@YAHOO.COM judetul Neamt, orasul ROMAN, str Roma Musat, bl 14, parter
21 SC. TRANSILVANIA UNIVERSAL SRL 0722373177 transilvaniaservice@yahoo.com oras DEVA, str horea bl 5, parter, judetul Hunedoara
22 SC. INAGARDEN SERVICE SRL 0744870373 mariusott@yahoo.ro orasul MIHAILESTI , judetul GIURGIU, str. Calea Bucuresti nr. 924
23 SC.POLIDOM PARTENERS SRL 0726010110 onofras@gmail.com IASI, str Morilor nr 68
24 SC.TETAN PRODCOM SRL 0745013597 tetanprodcom@yahoo.com str. Fantanii nr.14, cart. Stupini, localitatea BRASOV, judetul Brasov
25 SC. JAKI SRL 0744342844 petricaluca_jaki@yahoo.ro orasul TULCEA, judetul Tulcea, str. Salciei nr. 115

In cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul, iar bricopro.ro se obliga sa ii aduca acestuia produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea sa ori sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse. 

 

Termenul "fara plata", se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile de manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

 

In cazul lipsei conformitatii, Clientul are dreptul de a solicita in primul rand repararea produsului fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

 

O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune pentru bricopro.ro costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

 

  •         valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  •         importanta lipsei de conformitate;
  •         daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. 

 

O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

 

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator si va fi facuta in cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice, fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. 

 

Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

 

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

 

  •         daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
  •         daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp de maxim 15 zile calendaristice;
  •         daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, fara inconveniente semnificative pentru consumator.

 

Clientul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.

Meniu

QR code

Setari

Click pentru mai multe produse
N-au fost gasite produse.

Creaza un cont gratuit ca sa poti marca produse.

Intra in cont

Create a free account to use wishlists.

Intra in cont