Intrebari frecvente



Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
 
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de factura.
 
 
 Am primit un card cadou si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. Ce trebuie sa fac?
  
Daca ai incercat sa folosesti un card cadou razuibil asigura-te ca ai introdus parola corecta. Daca nu stii parola, intreaba persoana care ti-a oferit cardul cadou. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un card cadou castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi prin formularul de aici.
  
 
 
Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?
  
Contacteaza-ne prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea Service, si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.
  
 
Care este avantajul unei comenzi online?
  
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''; c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.
  
 
Cand se livreaza comanda mea?
 
Pentru produsele vandute de BricoPRO, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client, sectiunea Istoric comenzi Daca ai comandat un produs vandut de catre un partener BricoPRO, comanda ta va fi livrata prin curier in aproximativ 24-48 de ore. Termenul concret de livrare iti va fi comunicat de catre partenerul BricoPRO.
 
 
Ce se intampla cu cardul cadou daca returnez produsul?
  
Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare, si vei putea refolosi seria cardului cadou. Daca stornarea este efectuata dupa finalizarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.
  
  
Cum aflu daca produsul a fost reparat?
  
In momentul in care produsul tau a fost reparat, vei fi notificat in scris (mail/ SMS) in vederea ridicarii/livrarii lui. De asemenea, daca notezi numarul solicitarii RMA poti urmari status-ul reparatiei in timp real prin contactarea unui operator prin chat live sau prin completarea unei sesizari pentru Service de aici.
  
 
Cum pot trimite produsul in service?
 
Completezi si ne trimiti formularului Pick-Up & Return si in maximum 48 de ore lucratoare un curier va veni la tine si va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce in service.
  
  
Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
 
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici.
  
  
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
  
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre BricoPRO, in contul indicat la completarea formularului 15 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
  
  
Nu am primit cardul cadou.
 
Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail mentionata in comanda, dupa facturarea acesteia. In cazul in care ai verificat atat folderul inbox, cat si folderul spam, si nu ai primit cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi completand formularul de aici.
  
  
Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?
  
Completeaza rubrica de Ajutor Clienti de aici, mentionand datele comenzii si adresa de email pe care doriti certificatul in format pdf.
  
 
Nu am primit factura. Ce fac?
 
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi & facturi din cont: http://BricoPRO.ro/istoric-comenzi, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.
   
  
Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
 
Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.
  
  
Pot adauga un card cadou dupa finalizarea comenzii?
 
Cardul cadou nu poate fi adaugat dupa trimiterea comenzii. Pentru a-l utiliza trebuie sa refaci comanda.
   
  
Pot aduce personal produsul in service?
 
Da, daca produsul beneficiaza de certificat de garantie oferit de catre BricoPRO sau partenerii acestuia, produsul poate fi predat la punctul de lucru BricoPRO.
  
 
Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
 
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic sau completand formularul pentru Ajutor Clienti de aici
  
 
Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?
 
Daca produsul se afla in perioada de garantie, il poti trimite gratuit in service prin serviciul Pick up & Return. Dupa completarea formularului de garantie, produsul va fi preluat gratuit de la tine si trimis in centrul de service autorizat.
  
 
Produsele resigilate pot fi returnate prin serviciul "Drept la retur timp de 30 de zile"?
 
Da, produsele resigilate beneficiaza de 30 de zile drept de retur, conform informatiilor de aici.
  
 
Produsele resigilate beneficiaza de garantie?
 
Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie, conform certificatului de garantie emis de catre BricoPRO. Garantia nu acopera aceeasi perioada ca in cazul unui produs nou, sigilat.
  
  
Se pot returna produsele resigilate?
Da. Produse le resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi.
  
 
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
  
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0761644259
  
 
Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
 
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
  
 
Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
 
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
  
 
In cat timp este reparat un produs defect?
  
Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
  
  
Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?
 
In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari .
  
 
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
 
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.